میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا
نوشته شده توسط : media

میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا هر ساله از سمت سفارت این کشور اعلام می‌شود. شما باید مدارک مبنی بر اثبات برخورداری از توانایی کافی برای پرداخت هزینه‌های اقامت موقت در این کشور را ارائه کنید. جهت اطلاع از شرایط و میزان تمکن برای اخذ ویزای توریستی کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید.

ارائه نامه مبنی بر نامه میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی کانادا بسیار اهمیت دارد. در برخی موارد رد کردن درخواست ویزا به دلیل عدم ارائه مدارک ناکافی است. مبلغ تمکن ویزای توریستی براساس شرایط مربوط به تاریخچه سفر و اسناد ملکی متقاضی تعیین می‌شود.

تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا هر ساله در سایت رسمی این کشور اعلام می‌شود. به طور معمول این نوع ویزا به صورت ویزای مولتی و چند بار ورود صادر می‌شود و اعتبار پاسپورت ایرانی به صورت ۵ سال است. از این رو شما می‌توانید با هر بار سفر خود به این کشور حداکثر ۶ ماه در این در کشور کانادا اقامت داشته باشید.

براساس اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی کانادا تمکن مالی و موجودی حساب ویزای کانادا برای سه ماه اول اقامت در این کشور چیزی حدود ۲۵۰۰ دلار است. اما به دلیل سخت‌گیری‌های کنونی این مقدار تمکن برای شهروندان ایرانی کفایت نمی‌کند و برای درخواست ویزای توریستی کانادا به نام تمکن با حداقل موجودی ۱۰ هزار دلاری نیز نیاز خواهید داشت. 

در ضمن باید حتما مبلغی را برای بیمه پزشکی خود در کانادا در نظر داشته باشید. در صورتی که از شرکت‌های خصوصی بیمه پزشکی دریافقت می کنید، قیمت آن برای هر روز ۵ دلار است. از این رو اگر مثلا ۳ ماه (۹۰ روز) در کانادا حضور خواهید داشت، مجموع هزینه آن ۴۵۰ دلار می‌شود.

با توجه به اطلاعات بخش تمکن مالی وبسایت Canada.ca در صورت کسب دریافت این نوع ویزا باید تا زمان ورود به بخش مرزی این کشور نامه تمکن مالی را تا حداکثر یک هفته از زمان صدور به افسر مرزی فرودگاه نشان دهید.

مدارک مربوط به میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا

برای ارائه نامه تمکن مالی ویزای توریستی کانادا صورتحساب سپرده در حساب بانک متقاضی که نشان‌دهنده تاریخ تراکنش‌های انجام شده حداقل برای سه ماه اخیر قبل از ارائه درخواست باشد، الزامی است. به‌علاوه متقاضی باید یک نامه رسمی از موسسه مالی با شماره همراه، ایمیل و نشانی محل سکونت خود ارائه کند و نام متقاضی و اطلاعات شخصی او باید به صورت کامل ارائه شود.

فرد باید اطلاعات حساب بانکی خود را شامل تاریخ افتتاح حساب، شماره حساب بدهی جاری و متوسط موجودی در حساب بانکی در ۶ ماه گذشته را ارائه کند.

شخص متقاضی باید لیست بدهی‌های معوقه از جمله کارت اعتباری و وام را ارائه نماید و دارای سپرده در بانک‌های مختلف باشد. در برخی موارد ارائه بیش از یک نامه رسمی برای اثبات میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا الزامی است.

صورتحساب بانکی برای ویزای توریستی کانادا | نجما توکلیان

صورتحساب بانکی برای ویزای توریستی کانادا

جهت دریافت ویزای توریستی کانادا شما باید صورتحساب بانکی نشان‌دهنده تمام تراکنش‌های مالی در ۶ ماه اخیر از جمله خرید املاک، سپرده حساب و سودآوری شغلی را داشته باشید. علاوه‌بر این به یک معرفی نامه برای ویزا روی سربرگ شرکت نیاز خواهید داشت. اداره مهاجرت یک نامه که نشان دهنده میانگین موجود در شش ماه باشد را از شما درخواست خواهد کرد. اداره مهاجرت از این نامه برای اطمینان از اینکه متقاضی پول را از شخص دیگری نگرفته باشد استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید که صورت حساب باید ۲۸ روز و حداکثر ۳۱ روز قبل از تاریخ درخواست را پوشش دهد. شما می‌توانید صورت حساب والدین و سرپرست قانونی خود را ارائه کنید. علاوه‌بر این می‌توانید یک صورتحساب آنلاین پرینت بگیرید و از بانک بخواهید روی هر صفحه مهر بزند. باید قرارداد کار، چک حقوقی، تأیید حساب را نیز به اداره مهاجرت کانادا تحویل دهید.

خلاصه مطالب

میزان تمکن مالی ویزای توریستی کانادا به میزان اقامت شما در این کشور بستگی دارد. به طور مثال اگر قرار است کل ۶ ماه خود را در کانادا باشید، لازم است به ازای هر ماه حداقل 2500 دلار را ارائه کنید. برای ایرانی‌ها ارائه تمکن مالی بیشتر خواهد بود و این مبلغ را دعوت کننده نیز می‌تواند فراهم کند. مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی شامل افتتاح حساب بانکی، لیست بدهی‌های معوقه و ارائه نامه رسمی برای تمکن مالی است.

با توجه به اینکه میزان پولی که می‌توانید وارد کشور کانادا کنید هر سال ممکن است برای متقاضیان بالاخص برای ایرانیان تغییر کند. شما می‌توانید قبل از اخذ ویزا اطلاعات لازم را از بانک مورد نظر خود دریافت نمایید. برای دریافت ویزای توریستی کانادا در کوتاه‌ترین زمان این امکان را دارید از طریق کارشناسان رسمی موسسه مهاجرتی نجما توکلیان اقدام کنید. برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست خود با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: