هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟
نوشته شده توسط : media

هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟ از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد هنگام جراحی‌های زیبایی بررسی می‌کنند، هزینه کل عمل است. با توجه به اینکه قیمت عمل پیکر تراشی از جمله لیپوساکشن در بیشتر بیمارستان‌ها به‌صورت آزاد محاسبه می‌شود، از این رو اطلاع از هزینه‌های کلی این جراحی بسیار اهمیت دارد. چنانچه قصد انجام لیپوساکشن کل بدن تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی را دارید، با پرسنل پزشکی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد قیمت این نوع عمل را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت عمل لیپوساکشن بستگی زیادی به ناحیه جراحی دارد. برخی از افراد به دلیل تجمع چربی در نواحی مختلف بدن، ترجیح می‌دهند برای تخلیه چربی از چندین قسمت از بدن از جمله بازو، ران، باسن، شکم و پهلو اقدام کنند. نر نتیجه باید هزینه جداگانه‌ای برای هریک از نواحی تحت جراحی بپردازند.

 میزان هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟

بسیاری از افراد این سؤال را دارند که هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟ قیمت عمل پیکر تراشی بر اساس روش‌های مختلف و حجم تغییراتی که در بدن صورت می‌گیرد، متفاوت است. در ادامه به هزینه این نوع جراحی برای هر قسمت از بدن اشاره می‌کنیم.

هزینه پیکر تراشی شکم و پهلو

یکی از نواحی که زودتر از سایر قسمت‌ها دچار افزایش چربی می‌شود، شکم و پهلو است. به همین علت بسیاری از افراد عمل لیپوپلاستی را ترجیح می‌دهند. هزینه جراحی شکم در تمام مراکز به طور تقریبی اعلام می‌شود و قیمت آن بر اساس میزان چربی شکم، مهارت پزشک، هزینه مرکز جراحی، هزینه دستیاران و هزینه بستری در نظر گرفته خواهد شد. در حال حاضر هزینه جراحی شکم و پهلو حدود ۱۸ تا ۴۵ میلیون تومان است.

هزینه لیپوپلاستی صورت

منظور از پیکر تراشی صورت فرم‌دهی آن از طریق لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیفت صورت و تزریق چربی است. ممکن است میزان چربی صورت به حدی زیاد باشد که باید بخش‌های زیادی چربی از آن خارج شود و یا چربی تنها در یک ناحیه مانند زیر چانه تجمع یابد که فرد برای برداشتن بخشی از آن اقدام می‌کند. این موضوع به میزان زیادی بر هزینه نهایی پیکر تراشی تأثیر دارد.

از آنجا که روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی صورت وجود دارد و این عمل مشمول خدمات بیمه نیست، مراجعین باید مبلغی بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان بپردازند.

هزینه لیپوساکشن ران

ران‌ها نیز مانند بازوها بعد از افزایش وزن دچار تجمع چربی و شل شدگی می شوند. همین امر باعث از بین رفتن زیبایی اندام می شود و بسیاری تمایل دارند جراحی پیکر تراشی این نواحی را انجام دهند. هزینه پیکر تراشی ران با توجه به فاکتورهای متعددی چون هزینه دستمزد پزشک، چربی‌های تجمع یافته، روش مورد استفاده برای تخلیه چربی و … متغیر است؛ اما به‌طور کلی قیمت این عمل  در تهران چیزی حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

هزینه پیکر تراشی باسن

پیکر تراشی باسن از طریق لیپوساکشن و لیپوماتیک انجام می‌شود. از آنجا عمل‌هایی که باعث افزایش حجم این ناحیه از بدن می‌شوند، جزو پیکر تراشی محسوب می‌شود، هزینه آن به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

چربی‌های تجمع یافته در ناحیه باسن مقاومت زیادی دارند و تنها از طریق لیپوساکشن می‌توان از آنها را از بین برد، به همین دلیل افراد زیادی به این عمل زیبایی روی می‌آورند. از فاکتورهای تعیین کننده هزینه پیکر تراشی باسن، روش انجام عمل و مهارت جراح است. مقدار چربی‌های این ناحیه نیز مدت زمان عمل را تعیین خواهد کرد. با توجه به اینکه لیپوساکشن باسن، مشمول بیمه نیست، برای انجام چنین جراحی باید مبلغی بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان بپردازید.

میزان هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟

هزینه پیکر تراشی بازو

افرادی که بازوهای آنها دچار شل شدگی و تجمع چربی باشد، برای برداشتن پوست‌های اضافه عمل پیکر تراشی بازو را انجام می‌دهند. بازو زمانی این حالت را به خود می‌گیرد که فرد اضافه وزن داشته و یا سن او رو به افزایش است. یکی از ملاک‌های اصلی برای انتخاب این روش جراحی هزینه آن است و برخی از افراد حاضرند بدون در نظر گرفتن هزینه، این عمل را انجام دهند. عمل لیپوساکشن بازو در حال حاضر بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان است.

خلاصه مطالب

هزینه لیپوساکشن کل بدن چقدر است؟ هزینه پیکر تراشی کل بدن بر اساس مهارت جراح، نواحی تحت جراحی و میزان چربی که باید از بدن تخلیه شود متفاوت است. هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو حدود ۴۰ میلیون تومان است. به دلیل تجمع چربی بیشتر در این نواحی باید هزینه بیشتری  نسبت به باسن، بازو و ران بپردازید.

از آنجا که قیمت عمل‌های زیبایی از جمله پیکر تراشی به صورت آزاد محاسبه می‌شود و بیمه هیچ مبلغی از آن را پرداخت نمی‌کند، به همین دلیل اطلاع از هزینه لیپوپلاستی کل بدن بسیار اهمیت دارد. برای دریافت اطلاعات لازم در ارتباط با هزینه‌های این عمل با مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران تماس بگیرید تا کادر پزشکی شما را راهنمایی کنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: