سایت ازدواج در کانادا
نوشته شده توسط : media

برای ثبت‌نام در سایت ازدواج در کانادا متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند و پس از جمع‌آوری مدارک لازم یک حساب کاربری و پروفایل بسازند. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا در تماس باشید.

دولت کانادا شرایطی را برای شهروندان یا مقیمان دائم این کشور فراهم کرده که در صورت ازدواج با شهروندان غیر کانادایی می‌توانند در این کشور زندگی کنند. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مراحل خاصی دارد و فرایند دریافت اقامت از طریق این روش آسان نیست. به این منظور متقاضیان باید مدارکی را ارائه کنند که ازدواج واقعی افراد از طرف اداره مهاجرت کانادا به اثبات برسد.

معرفی سایت ازدواج در کانادا

جهت ثبت درخواست در سایت ازدواج در کانادا باید مدارکی از جمله سند رسمی ازدواج را ارائه کنید. ازدواج با یک شهروند کانادایی می‌تواند فرایند اقامت دائم شما را تسهیل کند که به آن اسپانسرشیپ همسر نیز گفته می‌شود. در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج فردی که می‌خواهد همسر خود را به کانادا بیاورد، باید شهروند کانادا یا مقیم دائم این کشور باشد.

کشور کانادا به خارجیان متقاضی اجازه می‌دهد در صورت ازدواج با شهروند این کشور و در صورت داشتن شرایط قانونی اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

به‌منظور ثبت درخواست ابتدا باید سایت IRCC، سامانه رسمی اداره مهاجرت کانادا شوید. پس از جمع‌آوری مدارک اعلام شده، برنامه مهاجرتی را انتخاب کنید و پس از آن حساب کاربری بسازید.

شرایط ثبت‌نام در سایت ازدواج در کانادا

برای اخذ اقامت در کانادا از طریق ازدواج شما باید شرایط خاصی داشته باشید. اسپانسر کننده که قصد ازدواج با افرد خارجی را دارد و اسپانسر شونده که از طریق همسر تابع کانادا برای دریافت اقامت دائم این کشور درخواست می‌دهد، باید دارای شرایط زیر باشند:

شرایط اسپانسر کننده برای اخذ ویزای کانادا از طریق ازدواج

شخصی که قصد ازدواج و اخذ اقامت برای همسر غیر کانادایی دارد، باید واجد شرایط زیر باشد تا اداره مهاجرت کانادا با درخواست وی موافقت نماید:

1- داشتن 18 سال سن به بالا

2- دارای سند ازدواج واقعی باشد.

3- اسپانسر کننده باید شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم این کشور باشد.

4- شخص اسپانسر کننده نباید از سه سال قبل اسپانسر کسی شده باشد.

5- فرد قادر به تأمین مالی زندگی خود و همسر باشد.

6- اسپانسر کننده تحت پوشش مادی هیچ نهاد دولتی نباشد. ( تنها در صورتی که معلول باشد)

7- با تاریخ و فرهنگ کشور کانادا آشنایی داشته باشد.

8- شخص باید تعهد کتبی دهد که تا سه سال پس از ازدواج همسر خود را حمایت مالی کند.

9- سوء‌پیشینه خاصی نداشته باشد، تحت تعقیب دولت و همچنین ورشکسته و زندانی نباشد.

10- در خاک کانادا هیچ جرمی مرتکب نشده باشد.

شرایط اسپانسر شونده برای دریافت ویزای کانادا از طریق ازدواج

برای دریافت اقامت دائم و شهروندی کشور کانادا از طریق ازدواج با فرد کانادایی، شخص اسپانسر شونده باید دارای شرایط زیر باشد:

1- اسپانسر شونده باید ثابت کند که به‌صورت قانونی با شخص کانادایی ازدواج واقعی کرده است.

2- هیچ‌گونه سوء‌پیشینه و مجازات حبس نداشته باشد.

3- کلیه آزمایشات پزشکی را انجام داده باشد.

4- دارای سلامت جسمی و روانی کامل باشد.

5- شخص اسپانسر شونده در این مدت نباید همسر یا نامزد دیگری داشته باشد.

مراحل ثبت درخواست در سایت ازدواج در کانادا

برای اینکه بتوانید مدارک خود را در سایت ازدواج در کانادا به آدرس IRCC ارائه کنید، باید ابتدا حساب کاربری و پروفایل شخصی بسازید. در واقع شما زمانی شهروند و مقیم کانادا محسوب می‌شوید که مراحل زیر را از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا انجام دهید:

ابتدا مدارک لازم را جهت مهاجرت تهیه کنید. پس از آن وارد سایت رسمی مهاجرت کانادا IRCC شده و حساب کاربری و پروفایلی بسازید. در بخش اسناد فرم‌های ویزای ازدواج را در اپلیکیشن آپلود کرده و پس از تکمیل و امضای آن را در کادر تعیین شده بارگذاری نمایید.

برای ثبت درخواست در وب سایت IRCC باید هزینه‌ای را جهت بررسی سوابق و انگشت‌نگاری به اداره مهاجرت کانادا بپردازید. در مرحله آخر نیز می‌توانید درخواست خود را ارسال نمایید. همزمان با ارسال درخواست همسرتان برای ویزا، درخواست خود را از طریق ایمیل به IRCC ارسال کنید. در صورت ارائه مدارک لازم درخواست اقامت دائم شما پذیرفته خواهد شد؛ اما چنانچه ازدواج واقعی نباشد درخواست شما ریجکت می‌شود.

خلاصه مطالب

سایت ازدواج در کانادا به نشانی IRCC است و شما باید پس از ورود به سایت اداره مهاجرت کانادا حساب کاربری و پروفایل شخصی خود را بسازید. برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج، متقاضیان باید شرایط خاص مربوط به اسپانسر شونده و اسپانسر کننده را داشته باشند و مدارک مهم از جمله سند ازدواج و پاسپورت خود را در سایت مذکور آپلود نمایید.

چنانچه ازدواج شما صوری باشد، اداره مهاجرت کانادا درخواست شما را ریجکت خواهد کرد؛ بنابراین حتماً مدارکی که واقعی بودن ازدواج شما را به اثبات می‌رساند ارائه کنید. از آنجا که پروسه دریافت ویزای کانادا از طریق ازدواج با همسر کانادایی کمی زمان‌بر است، برای انجام مراحل این نوع ویزا می‌توانید از طریق موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: