نوشته شده توسط : media

هزینه ثبت شرکت در کانادا به صورت فدرال و از طریق برنامه‌های استانی متفاوت است. در کنار هزینه ثبت شرکت، باید مبالغ مربوط به جستجوی نام شرکت و ثبت اسم تجاری را هم در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا در تماس باشید.

هزینه‌ای که برای تأسیس شرکت در کانادا نیاز دارید، بر اساس نوع بیزینس، محل راه‌اندازی و بیزینس پلن متفاوت خواهد بود. پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه تمام مراحل انجام آن در یک روز کاری انجام می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت 100 دلار اضافه ثبت شرکت خود را در تنها در چهار ساعت انجام دهید.

میزان هزینه ثبت شرکت در کانادا

هزینه ثبت شرکت در کانادا در برنامه‌های مهاجرتی مختلف متفاوت است. در برنامه‌های استانی شما باید برای ثبت شرکت در هر استان مبلغ متفاوتی را بپردازید، اما در برنامه‌های دولت فدرال کانادا شما تنها باید 200 دلار جهت ثبت نام تجاری شرکت خود پرداخت کنید. از مزایای ثبت شرکت از طریق برنامه فدرال این است که بدون هیچ محدودیت مکانی در هر منطقه از کانادا می‌توانید دفتر داشته باشید.

هزینه ثبت شرکت در استان‌های کانادا

هزینه ثبت شرکت در استان‌های مختلف کانادا متفاوت است و نمی‌توانیم نرخ ثابتی برای آنها در نظر بگیریم. از مهم‌ترین عواملی که این هزینه‌ا را تحت تأثیر قرار می‌دهد نوع فعالیت شرکت و سرمایه اولیه مورد نظر است و بخشی از هزینه‌های کلی به تایید نام شرکت شما اختصاص می‌یابد. در ادامه به هزینه‌های به ثبت رساندن شرکت در هر استان اشاره خواهیم کرد.

استان بریتیش کلمبیا

هزینه ثبت شرکت در استان بریتیش کلمبیا از حداقل ۳۵۰ دلار کانادا شروع می‌شود و ۳۰ دلار نیز برای تأیید نام آن باید اختصاص دهید.

استان آلبرتا

مجموع هزینه ثبت شرکت در استان آلبرتا از حداقل ۴۵۰ دلار کانادا است و ۳۰ دلار باید برای تأیید نام تجاری شرکت نیز هزینه کنید.

استان ساسکاچوان

هزینه ثبت شرکت تجاری در استان ساسکاچوان از حداقل ۲۶۵ دلار کانادا شروع می‌شود و باید ۶۰ برای جست و جوی نام شرکت‌ها و تأیید نام آن نیز بپردازید.

استان منیتوبا

هزینه ثبت شرکت در منیتوبای کانادا از حداقل ۳۰۰ دلار کانادا شروع می‌شود. شما باید ۴۹ دلار نیز برای جست و جوی و تأیید نام شرکت پرداخت کنید.

استان کبک

هزینه ثبت شرکت در کبک از حداقل ۳۵۶ دلار کانادا است و ۵۰ دلار اضافه نیز به جست و جوی نام شرکت اختصاص می‌یابد.

استان نیو برانزویک

هزینه ثبت شرکت در استان نیوبرانزویک حداقل ۲۶۰ دلار است. ۳۰ دلاز نیز هزینه مربوط به جست و جوی نام شرکت خواهد بود.

استان نوا اسکوشیا

هزینه ثبت شرکت در نوا اسکوشیا از حداقل ۲۰۰ دلار شروع می‌شود. ۷۰ دلار نیز به جست و جوی نام شرکت تعلق می‌گیرد.

استان نیوفاندلند و لابرادور

برای تاسیس شرکت در نیوفاندلند و لابرادور شما باید مجموعاً  ۳۰۰ دلاز کانادا با مبلغ بررسی نام شرکت و تایید نام آن پرداخت کنید. 

جزیره پرنس ادوارد

هزینه ثبت شرکت در جزیره پرنس ادوارد مجموعا ۳۰۵ دلار کانادا خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای جست و جوی اسم شرکت و تایید نام آن نیست.

مهم‌ترین علائم گردن درد عصبی چیست؟

 میزان هزینه ثبت شرکت در کانادا به صورت فدرال

اگر قصد ثبت شرکت و نام تجاری آن در برنامه‌های دولت فدرال را دارید، باید هزینه مشخصی را بپردازید، برخلاف برنامه‌های استانی که بیزینس شما فقط در سطح استان فعال خواهد بود، در برنامه دولت فدرال شما می‌توانید بدون هیچ محدودیت مکانی در هر یک از استان‌های کانادا دفتر داشته باشید.

هزینه ثبت شرکت در کشور کانادا از طریق برنامه‌های فدرال ۲۰۰ دلار است و پس از پرداخت هزینه‌ تعیین شده، تایید نام تجاری شرکت برای شما در یک روز انجام می‌شود. اما با پرداخت ۱۰۰ دلار اضافه‌تر می‌توانید فرایند ثبت نام تجاری را در چهار ساعت انجام دهید.

از سوی دیگر هزینه جستجوی نام شرکت و ثبت اسم تجاری را هم باید مد نظر قرار دهید و مطمئن شوید که نام شرکت شما توسط شخص دیگری استفاده نمی‌شود. به این منظور می‌توانید وارد سامانه NUANS شوید و مراحل مربوط به جستجوی نام شرکت را انجام دهید.

 خلاصه مطالب

هزینه ثبت شرکت در کانادا در برنامه‌های استانی و برنامه دولت فدرال متفاوت است. برای تأسیس شرکت به‌صورت فدرال شما باید تنها ۲۰۰ دلار کانادا بپردازید. در حالی که در برنامه‌های استانی نرخ مشخصی وجود ندارد و بر اساس نوع فعالیت و سرمایه شما میزان هزینه‌ای که باید برای ثبت نام تجاری شرکت بپردازید تعیین می‌شود.

با توجه به نوسان هزینه‌های ثبت، جست و جو و تایید نام شرکت در کشور کانادا بهتر است با موسسات مهاجرتی معتبر در تماس باشید. دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی و پناهندگی کانادا با داشتن سال‌ها سابقه موفق در زمینه اخذ اقامت موقت و دائم کانادا به‌بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. برای دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: