نوشته شده توسط : media

اطلاع از نکات مهم برای تخلیه چربی شکم و مراقبت‌های پس از آن به شما کمک می‌کند تا به‌طور دقیق ارزیابی کنید که مناسب این عمل هستید یا خیر. برای کسب اطلاعات کامل در ارتباط با عمل تخلیه چربی شکم و نکات مراقبتی پس از آن با مطب دکتر کرامت الله ترابی تماس بگیرید.

در جراحی لیپوماتیک شکم نیازی به ایجاد برش بزرگ نیست و فقط یک سوراخ ۳ تا ۵ میلیمتری در شکم ایجاد می‌شود. از طریق این سوراخ، لوله کانولا به شکم وارد می‌شود و با انتشار امواج فراصوت، بافت چربی زیر پوست به طور کامل تجزیه خواهد شد. این روش بدون بیهوشی عمومی در یک جلسه انجام می‌شود و مزایای زیادی را برای لاغری موضعی به همراه دارد.

آشنایی با نکات مهم برای تخلیه چربی شکم

اطلاع از نکات مهم برای تخلیه چربی شکم بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌توانید با انجام معاینات و آزمایش‌های لازم بررسی کنید که آیا مناسب چنین عملی هستید یا خیر و همچنین راحت‌تر خود را برای جراحی آماده کنید. نکات مهم قبل از انجام لیپوماتیک شکم که موفقیت‌آمیز بودن نتایج عمل را چندین برابر می‌کند شامل موارد زیر است:

۱- از یک هفته پیش از جراحی مصرف سیگار را قطع کنید. این کار به روند بهبود اسکار و جای زخم بسیار کمک می‌کند.

۲- در ارتباط با داروهای مصرفی با جراح صحبت کنید، چراکه مصرف داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی و قرص های ضدانعقاد خطر افزایش خونریزی حین عمل را افزایش می‌‎دهد.

۳- نتایج آزمایش‎ات تجویزی توسط پزشک را ارائه کنید و حداقل ۸ ساعت پیش از انجام عمل ناشتا باشید.

۴- روز عمل از لباس راحتی استفاده کنید و اعضای خانواده یا یکی از دوستان، برای ترخیص شما را همراهی کنند.

نکات مهم در مورد فرایند تخلیه چربی شکم

چنانچه قصد تخلیه چربی‌های شکم را دارید، توصیه می‌کنیم حتماً با فرایند این نوع جراحی آشنا شوید. در این صورت می‌توانید راحت‌تر برای انجام این عمل تصمیم‌گیری کنید. در عمل تخلیه چربی شکم، پزشک متخصص پس از اطمینان از بی‌حسی موضعی یک یا چند برش بسیار کوچک در شکم را ایجاد می‌کند. سپس از طریق این برش‌‎ها لوله کانولا را وارد بافت های زیر پوستی شکم می‌کند تا چربی‌‎های اضافی تجزیه شوند و به‎ شکل محلول از بدن تخلیه شوند.

فرآیند جراحی لیپوماتیک می‌تواند ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول بینجامد. از آنجا که در ناحیه شکم برش بزرگی ایجاد نمی‌شود، نیازی به بستری و بیهوشی کامل نیست و دروان نقاهت بسیار کوتاهی خواهید داشت. معمولاً عمل لیپوماتیک شکم و پهلو به‌صورت همزمان انجام می‎شوند و شما می‌توانید علاوه‌بر تخلیه موضعی چربی‌های شکم، برای عمل لیپوپلاستی پهلو نیز اقدام کنید.

برای تخلیه چربی شکم تحت نظر بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران به مطب دکتر کرامت الله ترابی مراجعه کنید. از مهم‌ترین مزایای انجام این عمل تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی، اطلاع از نکات مهم برای تخلیه چربی شکم قبل و پس از جراحی است و کادر پزشکی مشاوره‌های لازم را در هر مرحله در اختیار شما قرار خواهند داد.

نکات مهم پس از جراحی تخلیه چربی شکم | دکتر کرامت الله ترابی

نکات مهم پس از جراحی تخلیه چربی شکم

پس از جراحی لیپوماتیک شکم برای اینکه دچار هیچ گونه عارضه شدیدی نشوید، لازم است به یک‌سری نکات را توجه داشته باشید که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم:

۱- از مصرف سیگار و انواع مواد مخدر پرهیز کنید.

۲- جهت حفظ خاصیت ارتجاعی و الاسیته پوست شکم به مدت دو هفته از گِن مخصوص لیپوماتیک استفاده کنید.

۳- از زمانی که پزشک اجازه داد، می‌‎توانید استحمام کنید و با ماساژ شکم به تخلیه ترشحات کمک کنید.

۴- حداقل یک هفته از انجام تمرینات ورزشی و فعالیت بدنی سنگین و بلند کردن اجسام خودداری کنید، اما انجام پیاده‌‎روی آرام هیچ ایرادی ندارد.

۵- حداقل تا دو هفته نمی‌توانید شنا کنید و اجازه ورود به سونا را ندارید. در غیر این صورت، خطر بروز عفونت شما بسیار افزایش می‌یابد.

۶- مصرف آب و مایعات، سبزیجات و میوه را افزایش دهید. رعایت رژیم غذایی مناسب از بروز یبوست و فشار بر ناحیه شکم جلوگیری می‌‎کند.

خلاصه مطالب

اطلاع از نکات مهم برای تخلیه چربی شکم بسیار ضرورت دارد، چرا که شما می‌توانید راحت‌تر برای انجام این جراحی تصمیم بگیرید. عمل لیپوماتیک از بهترین روش‌ها برای تخلیه چربی‌های شکم است و پزشک از طریق یک سوراخ ۳ تا ۵ میلیمتری و از طریق لوله کانولا بخشی از بافت چربی زیر پوست را از بین می‌برد.

برای جلوگیری از هرگونه عارضه بهتر است به نکات مراقبتی پس از جراحی لیپوماتیک نحوه و آمادگی برای این عمل آشنایی داشته باشید تا خطر هرگونه عوارض جانبی کاهش یابد. از آنجا که این نوع جراحی باید توسط پزشک متخصص با داشتن سال‌ها سابقه موفق عمل لیپوماتیک انجام شود، شما می‌توانید برای تخلیه چربی‌های ناحیه شکم به مطب دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح زیبایی در تهران مراجعه کنید. برای دریافت نوبت و وقت مشاوره با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید تا تا کادر پزشکی اطلاعات کافی در خصوص این جراحی را در اختیار شما قرار دهند.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: