نوشته شده توسط : media

با اطلاع از لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا، به راحتی می‌توانید میزان حقوق دریافتی سالانه در هر یک از استان‌های این کشور را بررسی کنید و برای دریافت جاب آفر اقدام نمایید. جهت دریافت ویزای کار کانادا و فعالیت در مشاغل پردرآمد این کشور با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان تماس بگیرید.

مشاغل پزشکی، بازاریابی و شغل‌های حوزه مهندسی و فنی بیشترین میزان درآمد را دارند. از این رو هر ساله تعداد زیادی مهاجر برای اقامت در این کشور جهت فعالیت و دریافت حقوق بالا درخواست می‌دهند. با توجه به اینکه از طریق برنامه‌های مختلف می‌توانید برای کار در کشور کانادا و اقامت موقت و دائم اقدام کنید، بهتر است قبل از هر چیز با میزان دستمزد ماهانه هر شغل آشنایی داشته باشید.

معرفی لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا

با بررسی لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا می‌توانید برای دریافت جاب آفر از این کشور اقدام کنید. چنانچه مقیم کانادا هستید، این امکان را دارید تا در شغل‌هایی که بیشترین میزان دستمزد را دارند فعالیت کنید. مشاغل پردرآمد کشور کانادا عمدتاً در حوزه پزشکی، فنی، مهندسی، بازاریابی، حسابداری و مالی هستند و بیشتر افراد حداقل حقوق دریافتی 4 هزار دلار به بالا را دریافت می‌کنند. به دلیل اهمیت این موضوع، در ادامه لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا را ارائه خواهیم کرد.

پردرآمدترین شغل‌های حوزه پزشکی در کانادا

در کشور کانادا بالاتر از مشاغل حوزه پزشکی و سلامت ازنظر میزان دستمزد نداریم. امکان ندارد یک لیست مشاغل پردرآمد در کانادا را پیدا کنید که شغل‌های پزشکی در آن وجود نداشته باشند. با توجه به ضرورت اطلاع از میزان دستمزد ماهانه در مشاغل پزشکی، در جدول زیر اطلاعاتی را در این زمینه ارائه کرده‌ایم.

شغل میانگین درآمد ماهانه
جراح/ پزشک 25,000 دلار
متخصص قلب و عروق 25,000 دلار
متخصص بیهوشی 24,000 دلار
متخصص ارتودنسی 24,000 دلار
داروساز 10,000 دلار
پزشک پرستار 10,000 دلار
پرستار 7,000 دلار

عددهای مربوط به دستمزد میانگین درآمد هستند را نشان می‌دهند، یعنی درآمدهایی بیشتر و کمتر از این رقم‌ها نیز در این کشور وجود دارند. به‌علاوه شرایط پرداختی این درآمدها اصلاً مشخص نیست؛ مثلاً درآمد مربوط به پزشکان تحت تأثیر عواملی چون سابقه‌ کار، مدرک تحصیلی، استان و شهر کانادا است.

پردرآمدترین شغل‌های حوزه پزشکی در کانادا | دکتر نجما توکلیان

 پردرآمدترین مشاغل مهندسی در کانادا

مهندسی از دیگر حوزه‌های شغلی پردرآمد در کشور کانادا است. بیشتر متقاضیانی که درخواست کار در این کشور را دارند، مایل به فعالیت در مشاغل این حوزه هستند و مهندسان باتجربه می‌توانند درآمد بسیار خوبی در کانادا داشته باشند. به این ترتیب و به دلیل اهمیت این موصوع در جدول زیر لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا در حوزه مهندسی را ارائه کرده‌ایم.

شغل میانگین درآمد ماهانه
مهندس داده 10,000 دلار
مهندس پتروشیمی 9,500 دلار
مهندس خطوط لوله 9,200 دلار
مهندس معدن 9,200 دلار
مهندس برق 7,500 دلار
مدیر پروژه 7,500 دلار
مهندس مکانیک 7,000 دلار

 پردرآمدترین مشاغل فنی در کانادا

مشاغل فنی بازار کار بسیار خوبی در کشور کانادا دارند. فنی‌کارهای فعال در کانادا می‌توانند حداقل میانگین 6 هزار دلار در ماه حقوق داشته باشند. از آنجا که تنوع این دسته از شغل‌ها بسیار زیاد است، در ادامه به تعدادی از مشاغل فنی پردرآمد در کانادا اشاره کرده‌ایم.

شغل میانگین درآمد ماهانه
لوله‌کش 6,500 دلار
جوشکار 6,500 دلار
مهندس کامیون و حمل‌ونقل 6,500 دلار
تکنسین تجهیزات سنگین 6,250 دلار
تعمیرکار یخچال و سیستم‌های تهویه 6,200 دلار
نجار 5,700 دلار
برق‌کار 5,200 دلار
راننده 4,000 دلار

 لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا در حوزه IT

نمی‌شود لیستی از مشاغل پردرآمد کشور کانادا را در اختیار داشت و نام شغل‌های محبوب حوزه IT را در آن ندید. با توجه به اینکه حوزه IT بسیار مهارت‌محور است، هرچقدر توانایی و مهارت بیشتر و همچنین کارنامه مناسب‌تری داشته باشید، می‌توانید دستمزد بالاتری بگیرید.

توسعه آنلاین کسب‌وکارها و پیشرفت تکنولوژی در این کشور، بخش مهمی از اقتصاد کانادا را قبضه کرده و  بازار کار رشته آی تی در این کشور، فرصت مناسبی برای متخصصان به‌وجود آورده است. در ادامه این مقاله از سایت دکتر نجما توکلیان، میانگین درآمد ماهانه کارکنان بخش آی تی را لیست کرده‌ایم تا اطلاعات کاملی از مشاغل این حوزه داشته باشید.

شغل میانگین درآمد ماهانه
معمارِ ابر (متخصص فضای ابری) 11,000 دلار
مهندس توسعه‌ نرم‌افزار 10,000 دلار
توسعه‌دهنده Java 8,500 دلار
متخصص هوش مصنوعی 8,000 دلار
توسعه‌دهنده .NET 7,500 دلار
متخصص سرور و فضای داده 7,500 دلار
برنامه‌نویس فول استک 7,500 دلار
توسعه‌دهنده نرم‌افزار 6,600 دلار

 پردرآمدترین شغل‌های فروش و بازاریابی در کانادا

بد نیست سری هم به بازار کار مشاغل حوزه فروش و بازاریابی بزنیم. مشاغل حوزه بازاریابی حقوق بسیار مناسبی در کانادا دارند و می‌توانید ماهانه 8 هزار دلار به صورت میانگین دریافت کنید. فهرست مشاغل این حوزه شامل موارد زیر است.

شغل میانگین درآمد ماهانه
مدیر محصول 8,500 دلار
مدیر توسعۀ کسب‌وکار 7,500 دلار
مدیر کمپین‌های تبلیغاتی 7,500 دلار
مدیر مارکتینگ 7,500 دلار
مدیر محتوا 7,000 دلار
متخصص سئو 6,500 دلار
متخصص فروش 6,500 دلار

 لیست شغل‌ های پر درآمد حوزه حسابداری و مالی کانادا

حوزه مالی و حسابداری در کشور کانادا نیز جزو مشاغل بسیار و پردرآمد به حساب می‌آید. هر ساله حسابداران زیادی از کشورهای سراسر دنیا بالاخص ایران برای دریافت پیشنهاد کار از کارفرمایان کانادایی درخواست می‌دهند، چراکه می‌توانند به دستمزد بالایی برسند. میانگین درآمد حوزه حسابداری که در لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا قرار دارد را در جدول زیر ارائه کرده‌ایم.

شغل میانگین درآمد ماهانه
بازرس مالی 8,500 دلار
مدیر حسابداری 7,500 دلار
تحلیلگر کسب‌وکار 7,000 دلار
حسابدار مالیاتی 6,000 دلار
حسابدار 5,000 دلار

خلاصه مطالب

لیست شغل‌ های پر درآمد در کانادا شامل مشاغل حوزه پزشکی، مالی و حسابداری، حوزه بازاریابی و فروش و همچنین شغل‌های مهندسی و فنی است. در هر یک از این مشاغل افراد ماهانه از 4000 دلار به بالا دریافت می‌کنند و نسبت به مشاغل دیگر دستمزد بیشتری دارند. هر ساله بسیاری از متقاضیان در سراسر جهان به دلیل ثبات اقتصادی کانادا و فرصت‌های شغلی مناسب این کشور، برای اقامت موقت و دائم اقدام می‌کنند. متقاضیانی که از طریق برنامه‌های مختلف ویزای کار دریافت می‌کنند، می‌توانند در شغل‌های تخصصی فعالیت داشته باشند.

چنانچه قصد دریافت ویزای کار کانادا و فعالیت در شغل‌های پردرآمد این کشور را دارید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس امور مهاجرتی کانادا در تماس باشید. کارشناسان رسمی این موسسه از طریق بهترین روش‌ها، اقامت موقت و دائم این کشور را برای شما دریافت می‌کنند. جهت دریافت مشاوره در ارتباط با شغل‌های پردرآمد این کشور با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: