نوشته شده توسط : media

هزینه ویزای استارتاپ کانادا شامل هزینه‌های شرکت سرمایه گذار و هزینه مربوط به رسیدگی به پرونده متقاضی در اداره مهاجرت کانادا است. ویزای استارتاپ کانادا بهترین نوع ویزا برای کارافرینانی است که قصد دارند ایده‌های نوآورانه خود را در کانادا اجرا کنند. برای دریافت اقامت این کشور از طریق ویزای استارتاپ با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان، کارشناس رسمی امور مهاجرتی کانادا در تماس باشید. 

با توجه به اینکه کشور کانادا از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا بسیار حمایت می‌کند، طرح کارآفرینی از طریق استارتاپ را برای اقامت دائم را ایجاد کرده است و مؤسسات کانادایی زیادی نیز برای طرح‌های کارآفرینی و استارتاپ خلاق سرمایه‌گذاری می‌کنند. از آنجا که برای دریافت این ویزا باید هزینه‌های مختلفی بپردازید، حتماً در این زمینه اطلاعات لازم را به‌دست آورید. 

 

میزان هزینه ویزای استارتاپ کانادا

هزینه ویزای استارتاپ کانادا شامل هزینه بررسی پرونده متقاضیان و هزینه‌های مربوط به شرکت سرمایه گذار است. از آنجا که یکی از شرایط دریافت این ویزا، پرداخت مبالغ تعیین شده از سوی اداره مهاجرت کانادا است، از این رو حتماً باید از مجموع هزینه‌هایی که باید در مراحل مختلف بپردازید، اطلاع داشته باشید. به‌علاوه شما باید مدارکی را جهت اثبات تمکن مالی که نشان‌دهنده توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در خاک این کشور است را ارائه کنید. در غیر این صورت درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

هزینه اثبات تمکن مالی از طریق ویزای استارتاپ کانادا

 میزان هزینه‌های شرکت‌های سرمایه‌گذار

در کشور کانادا آنجل اینوستورها و ونچرها با تزریق پول به کسب‌وکارهای نوپا، در شرکت‌های استارتاپی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ متقاضی که با این گروه‌ها همکاری می‌کند الزامی به پرداخت هیچ مبلغی به این شرکت‌ها نخواهد داشت؛ اما انکوباتورها که به‌عنوان مراکز رشد در کانادا فعالیت دارند، برای برگزاری دوره‌های آموزش مربوط به کسب‌وکار و منتورشیپ هزینه‌ای را از افراد دریافت می‌کنند که این مبالغ در مراکز مختلف متفاوت است. مبالغ تعیین شده معمولاً بین پنجاه تا صد هزار دلار برای هر گروه برآورد می‌شود.

هزینه‌ دولتی رسیدگی به پرونده در اداره مهاجرت کانادا

در کنار هزینه‌های شرکت سرمایه گذار به‌عنوان بخش مهمی از هزینه ویزای استارتاپ کانادا، متقاضیان باید هزینه‌ای را جهت رسیدگی به پرونده افراد در اداره مهاجرت کانادا نیز بپردازند که در ادامه به این موارد اشاره کرده‌ایم. 

هزینه اثبات تمکن مالی از طریق ویزای استارتاپ کانادا

کشور کانادا برنامه‌ای جهت حمایت مالی از متقاضیان دریافت ویزای استارتاپ این کشور ندارد؛ بنابراین افراد باید مدارکی به سفارت کانادا ارائه کنند که نشان‌دهنده برخورداری این افراد از سرمایه کافی جهت تأمین هزینه‌های زندگی خود و خانواده آنها است.

هزینه تمدید ویزای استارتاپ کانادا

متقاضیان زیادی در ارتباط با هزینه تمدید ویزای استارتاپ کشور کانادا سؤال دارند. افرادی که از طریق ویزای استارتاپ کانادا، در این کشور اقامت موقت دارند، باید هزینه‌های مربوط به جاب آفر و ورک پرمیت را بپردازند و پس از دو سال برای تمدید اقامت خود اقدام کنند تا زمانی که موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شوند. اما برای درخواست جهت دریافت اقامت تنها باید یک‌بار هزینه تعیین شده را بپردازید.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: